< دیروز در امروزی دیگر...
به سلامتی شهیدی که رفت رو مین، واسه خاطر ناموس رفیقش
چند دقیقه تامل(حجاب قرن21)

 

ديروز جنگ سخت بود
تير و ترکشها مستقيم به هرکس ميخورد و شهید ميشد
خانواده اش سرش را بالا ميگرفت
چون خانواده شهيد بودند
امروز جنگ نرم است
تير و ترکشها غير مستقيم اصابت ميکنند
به هر کس بخورد،فساد مي آورد،بي حجابي،اعتياد و...
و هر کس در اين راه بميرد
خانواده اش سرش را پایین مي اندازد

چون فرزندشان در اثر اعتياد،زياده روي در مصرف مشروب ،بي عفتي و... مرده است.:) :گل

 

پسر جون!!

افتخار میکنی هرزه ای؟
افتخار میکنی هر روز با احساس یه دختر بازی میکنی و میری پزشو به دوستات میدی که با اینم اره!!
که همه اویزونتن؟
افتخار میکنی از ۱۰تا کلمت ۱۰۰۰تاش فحشه و احترام گذاشتن به هیچ کس رو بلد نیستی؟
افتخار میکنی که هر شب مستی و نوعی از پارتی نبوده که حضور نداشته باشی؟
افتخار میکنی که بگی اهل تعهد نیستی و دختر واسه بازی دادنه؟

احساس میکنی که خیلی شاخی که تو یه لحظه با هزار نفری؟

نه عزیز من!!
اینا افتخار نیس....عقدس....کمبوده
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت19:55---10 مهر 1392
سلام دوست عزیزم واقعا واقعا واقعا وبلاگت خیلی تاثیر گذاره.هیچ چیز رو بزور نمیخوای توی ذهن مردم بکنی...در حالی که از خوبی هاش میگی باعث میشه واقعا قدری تامل بکنیم واقعا ازتون ممنونم بابت وب عالیتون...من خودم به شخصه خیلی زیاد از وبت خوشم اومد و با اجازت چنتا از مطالبتو توی وبم گذاشتم...

زهرا
ساعت16:23---25 ارديبهشت 1392
سلام خسته نباشین خیلی خوب بود من خودم هم چادری هستم شوهرم هم به من افتخار میکنه

گرگ باران دیده
ساعت23:25---21 فروردين 1392
چی بگم

من به عنوان یه مرد ایرانی

هیچوقت یه دختر بی حجاب رو نمی پسندم و امکان نداره برای ازدواج به همچین دختری فکر کنم

حالا با اونایی که مرد نیستن هیچ کاری ندارم

اونا می پسندن

.

یه سری بی فرهنگ به ظاهر با فرهنگ

برای پر کردن عقده های خود کم بینی و خود کوچک بینی ، میرن سراغ دود و مشروب و این جور مزخرفات

.

اینا هم خیلی خنده دارن

هم خیلی گریه آور و قابل ترحم



.







آقا خدا قوت

وبلاگ حرف نداره
ممنون به شما میگن یه مرد ایرانی با غیرت کاشکی تمام مردان سرزمینمان مانند شما بودند


arezoo
ساعت18:42---26 اسفند 1391
سلام
وب خیلی خوب و تاثیر گذاری داری . من لینکتون می کنم .
ولی اون داستان بالا یه ذره ترسناک بود .


محدثه
ساعت15:21---24 اسفند 1391
سلام وبت عاليه

لينكت كردم

اگه ميشه لينكم كن
پاسخ:باشه لينكت ميكنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





حفیظی | 16:38 - دو شنبه 7 اسفند 1391